Dodacie podmienky internetového obchodu www.zoozona.sk.
- Tovar je predávaný podľa vystavených vzorov, katalógov, typových listov a vzorkovníkov predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
- Predávajúci je povinný objednávku kupujúceho splniť a tovar dodať kupujúcemu v lehote do 5 pracovných dní od dodania tovaru dodávateľom alebo výrobcom tovaru predávajúcemu.
- Kupujúci je povinný prevziať tovar na mieste, ktoré je uvedené v potvrdení objednávky kupujúceho predávajúcim. V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany predávajúceho, predávajúci je oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to aj opakovane, o čom predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie. V prípade, ak kupujúci neprevezme objednaný tovar do 14 dní odo dňa, keď bol kupujúcemu dostupný, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe. Po predaní tovaru tretej osobe predávajúci vráti kupujúcemu jeho prípadne zaplatenú zálohu.
- Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach predávajúceho umiestnenými na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho sú nezáväznými údajmi.
- Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku na neporušenosť obalu hneď po doručení. Ak je obal tovaru mechanicky poškodený, je kupujúci povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru pod obalom. V prípade zistenia poškodenia tovaru spíše dopravca s kupujúcim záznam, tzv. škodový protokol. Na základe takto vyhotoveného záznamu predávajúci poskytne odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodá kupujúcemu nový tovar.
- Kupujúci je oprávnený v prípade nedodania tovaru predávajúcim v lehote 5 pracovných dní od potvrdeného termínu dodania odstúpiť od potvrdenej objednávky. Ak kupujúci za tovar vopred zaplatil, predávajúci mu vráti zaplatenú sumu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim, do 3 pracovných dní od doručenia písomného odstúpenia od zmluvy.
Prepravná služba Slovenská pošta a.s./DPD:
1. Každý tovar bude expedovaný kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Zákazníkovy je tovar doručený na ďaľší pracovný deň od expedovania, v deň expedovania zásielky bude zákazníkovy zaslaná e-mail správa s číslom balíka, dňom doručenia a výškou dobierky, ak si zákazník zvolil tento spôsob platby. Výnimku tvoria iba veterinárne diéty, ktoré sa musia objednávať na základe objednávky od zákazníka, čím sa doba dodania v niektorých prípadoch predlžuje o 3 - 5 pracovných dní.
V prípade, že objednaný tovar nebude na sklade alebo ho nebude možné expedovať do 3 pracovných dní, oznámi predávajúci predpokladaný termín dodania alebo ponúkne iný porovnateľný výrobok. V tom prípade si však vyžiada odsúhlasenie kupujúceho.
2. U platby dobierkou začína expedičná doba bežať v okamihu objednania, u ostatných platieb je za začiatok expedičnej lehoty považovaný okamih pripísania platby na účet predávajúceho.
3. Pri nákupe je účtovaná preprava v nasledovných výškach:
- Osobný odber na adrese predajne je zdarma
- Doručenie tovaru kuriérom je zdarma v prípade, ak sú objednané aspoň 2 kusy 12 kg, 15 kg alebo 20 kg rôznych alebo rovnakých druhov balení krmiva Flatazor, inak platí:
- 2,95 € pri objednávkach, ktorých celková hmotnosť neprekročí 45 kg
- 5,90 € pri objednávkach, ktorých celková hmotnosť je väčšia ako 45 Kg a neprekročí 90 Kg
- 2,50 € pri objednávkach, ktorých celková hmotnosť neprekročí 15 Kg a sú doručované službou balík na poštu
4. V prípade objednania tovaru na dobierku je k cene dopravy pripočítaná jednorázová čiastka dobierkového vo výške 1,00 €
5. Prepravné sa mení v závislosti na povahe tovaru.
6. Adresa predajne pre osobný odber:
Chovateľské potreby ZOOZONA
Michalská bašta 11
940 01 Nové Zámky
Tel.: +421 911 788 802
e-mail: zoozona@zoozona.sk
Výmena tovaru
- V prípade ak kupujúcemu tovar nevyhovuje ( rozmerom, farbou... ), ale tovar nie je poškodený a želá si tovar vymeniť za iný tovar z ponuky predávajúceho, kupujúci tovar na výmenu na vlastné náklady pošle späť predávajúcemu a predávajúci pošle kupujúcemu nový tovar za hodnotu rozdielu oboch tovarov plus s poplatkom za doručenie, t.j. 2,95 €.
- Predávajúci môže navhrnúť kupujúcemu výmenu tovaru kuriérom za poplatok 5,95 €, s tým, že kupújuci pri využití tejto služby už nebude mať žiadne dodatočné náklady ani na doručenie tovaru späť predávajúcemu ani na doručenie nového tovaru kupujúcemu.